Veelgestelde vragen
Wie is Bluetoolz®?
Met onze private branding Bluetoolz® van Bluetoolz B.V. bieden wij met onze Bluetooth producten een toegevoegde waarde aan, zoals kwaliteit, innovativiteit, service en garantie. Bluetoolz® stelt ons in de gelegenheid om onderscheidende producten te leveren met een uitstekende after sales, No-Nonsense garantie, Nederlandstalige gebruiksaanwijzingen en een gratis helpdesk voor als het even tegenzit. Onze producten en onze service is afgestemd op de wensen van vandaag. Wij laten onze, deels custom made producten produceren bij verschillende high-tech fabrikanten, of we voeren modificaties uit om een bestaand product van betere specificaties te voorzien. Bluetoolz® producten worden alleen geleverd via onze eigen organisatie en aan ons gelieerde bedrijven. Thebluetoothshop.nl is de digitale winkel van Bluetoolz B.V.
Bluetoolz® No-Nonsense garantie
Bij ons draait alles om duidelijkheid en transparantie. Daarom bieden wij onze klanten graag de Bluetoolz® No-Nonsense garantie aan. Maar wat houdt deze garantie nu precies in?
Allereerst betekent de Bluetoolz® No-Nonsense garantie dat wij staan voor de kwaliteit van onze producten. Daarom geven wij een garantietermijn van maar liefst 2 jaar (!) op de producten die onder deze garantie vallen. Zo kun je als klant met een gerust hart genieten van de aankoop.
Maar mocht er toch onverhoopt iets misgaan, dan staan wij voor je klaar. Binnen de garantietermijn kun je ons simpelweg het factuurnummer doorgeven en wij zorgen dat het probleem snel wordt opgelost. Als het artikel kapotgaat bij beoogd gebruik, dan wordt deze zonder meer gerepareerd of omgeruild. Dat is onze belofte aan jouw als klant.
Kortom, onze Bluetoolz® No-Nonsense garantie is de garantie voor helderheid en betrouwbaarheid. Wij staan achter onze producten en zetten ons in om je de beste service te bieden.
Bestellen
Welke betaalmethodes zijn er?
Je kunt je bestelling afrekenen via iDeal, Bancontact, PayPal, Belfius, KBC/CBC, of je Creditcard. Daarnaast hebben we de betaalwijze uitgebreid met de opties Vooraf overmaken, Klarna Achteraf Betalen.
Heb je een probleem met betalen? Het kan zo zijn dat er een storing is bij je bank of creditcardmaatschappij. Betaal dan, als het kan, met een andere betaalmethode of met een andere browser of een ander apparaat.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij www.thebluetoothshop.nl hanteren wij geen verzendkosten naar Nederland en België. Een cadeautje van ons, aan jou!
Wat is de levertijd binnen Nederland?
Verzendingen binnen Nederland hebben een gemiddelde levertijd van 2 tot 4 werkdagen. Dit zijn onze standaard levertijden, tenzij anders vermeld. Wij willen meedelen dat tijdens acties, drukke seizoenen of drukte bij de vervoerder, er extra levertijd kan optreden.
Heb je na 4 werkdagen, nadat deze verzonden is, jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken wij uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail. Meer informatie op onze pagina Levertijd, verzenden en betalen.
Wat is de levertijd buiten Nederland?
Wij verzenden naar België. Levertijden naar België bedragen eveneens 2 tot 4 werkdagen. Dit zijn onze standaard levertijden, tenzij anders vermeld. Wij willen meedelen dat tijdens acties, drukke seizoenen er een extra levertijd kan optreden.
Heb je na vaste levertijd, nadat deze verzonden is, jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken wij het bestelnummer te vermelden in jouw e-mail. Meer informatie op onze pagina Levertijd, verzenden en betalen.
Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn product?
Het kan zo zijn dat het artikel wat je hebt uitgekozen erg populair is. Door onvoorziene omstandigheden kan het zijn dat je product tijdelijk niet meer op voorraad is. Hierdoor is het niet mogelijk om meerdere (dezelfde) artikelen in je winkelmandje toe te voegen. Wil je op de hoogte blijven wanneer het product weer voorradig is? Stuur dan een e-mail naar info@thebluetoothshop.nl.
Mijn bestelling is beschadigd ontvangen, wat nu?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo zorgvuldig mogelijk te verzenden. Toch kan er altijd iets misgaan tijdens de verzending. Neem in dit geval contact met ons op (het liefst per e-mail, via info@thebluetoothshop.nl), stuur -als dit mogelijk is - hierbij één of meerdere foto's van het beschadigde product. Daarna zullen wij je een retourlabel toezenden en vragen het beschadigde product aan ons te retourneren. Natuurlijk sturen wij een nieuwe bestelling naar je toe!
Retourneren
Hoe kan ik iets retourneren?
Wat jammer dat er iets niet helemaal naar je zin is! We vragen je binnen 14 dagen per e-mail een melding van je retour te maken. Daarnaast vragen we je tevens het retourformulier in te vullen en deze bij de e-mail én het te retourneren artikel toe te voegen. Ook vragen we je de factuur bij het te retourneren artikel toe te voegen. Vervolgens sturen wij je een retourlabel toe en vragen je het pakket binnen 14 dagen naar ons te zenden. Meer informatie lees je op onze pagina Retourneren.
Download hier het retour formulier
Retouradres
The Bluetoothshop.nl - t.a.v. afdeling Retouren
Postbus 658
2900 AR Capelle aan den IJssel
Zakelijk
Neem contact met ons op per e-mail: info@thebluetoothshop.nl o.v.v. "zakelijk contact".
(bereikbaar maandag t/m vrijdag van 10.00-16.00uur).
Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op, dan zullen we je vraag binnen 48 uur beantwoorden.